BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ My Lolipop Pop ♥

muncul kembali di BLOG hihi :)
23 NOVEMBER 2012

Friday, September 30

Khas untuk Si Dye ♥




♥ Happy Anniversery 
   Hirziasyraf & Deqaida ♥

30 September 2011

Syukur Alhamdulillah.. 
genap 1 Tahun kite berpasangan kan awak..
rse cam xpercya jerk..
sekejap jerk da 1 tahun..

saya juga bersyukur sangat²
kerana Allah telah pertemukan awak utk sy.
saya rse terlalu bhgia memiliki awak..
awak adalah insan yg terbek utk saya..

selama 1 tahun kite berpasangan..
kite xpernah sekali pun bergaduh kan??
itu lahh yg saya menginginkan bile idup berpasangan nie..
Alhamdulillah..
awak tunaikan keinginan saya tu..

sy xsangke sy jumpe awak..
seorang lelaki yg sangat penyabar..
saya mengaku, kadang² tu penah juga sy termarah awak kann?
tp bile saya marah awak tu..
awak akan diam jerk..
xpernah pun awak tengking sy semula..
bile mood sy da kembali ok, sy meminta maaf kan awak..
awak memaafkan sy dgn seikhlas ati awak..
bgus nyer awak bersifat yg sangat bek utk sy..
Syukur Alhamdulillah awak..

saya berdoa sangat..
sampai bile pun..
saya nk kite cam nie ok..
sentiasa gembira idup dalam berpasangan nie..
insyaallah ..


♥ ILoveYouSoMuchhB !! ♥










♥ dicHonteng-cHoNteng oLeH deQaida ♥

0 kata-kata si manis:

Post a Comment